digitech

مرجع کالای دیجیتال

۷ مطلب در خرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

او می خواهد بهترین فوتبالیست جهان شود

گزارش ویژه فیفا از آرات؛

آرات حسینی این روزها به شهرتی جهانی دست پیدا کرده است. پدر آرات در مصاحبه با فیفا از رویاپردازی های بزرگ در مورد پسرش صحبت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، محمد حسینی هرگز تصور نمی کرد که پسرش "آرات"، متولد 13 اکتبر 2013 روزی تبدیل به یک پدیده در شبکه های اجتماعی شود ولی واقعیت این است که آرات حالا تبدیل به چنین پدیده ای شده است. کسی که در اینستاگرام 4 میلیون فالوئر دارد.

با تنها شش سال سن، ارات تبدیل به یک چهره شناخته شده برای علاقه مندان به فوتبال در سراسر دنیا شده است. این مهم به لطف توانایی های باورنکردنی او ممکن شده؛ اتفاقی که تحسین های جهانی حتی از سوی فوق ستاره ای چون لیونل مسی را به دنبال داشته و به تمجید از پتانسیل و استعداد او پرداخته و برایش آینده ای درخشان را پیش بینی کرده اند.

 

 

 

 

در مصاحبه با پدر آرات او از استعداد و توانایی های پسرش صحبت کرد و همچنین از انتظارات و رویاهایی که در مورد پسرش دارد. او آرزو دارد آرات روزی تبدیل به یک فوتبالیست بزرگ شود.

 

از ژیمناستیک به فوتبال

 استعداد آرات تنها محدود به فوتبال نیست. هر کسی که فیزیک بدنی او را دیده باشد، نمی تواند حیرت خود را از عضلات ورزیده و سیکس پک فوق العاده او پنهان کند. محمد تعریف می کند که دستان پسرش از سه ماهگی قدرتی باورنکردنی و غیرعادی داشتند. چیزی که باعث شد او را در کلاس های ژیمناستیک ثبت نام کند:« وقتی آرات خیلی کوچک بود، مرتب جنب و جوش داشت و پیوسته در فعالیت بود. او ژیمناستیک را حتی قبل از اینکه وارد کلاس های این رشته شود تمرین می کرد و بسیار هیجان زده و پر شور و شوق بود. 5 ساله بود و او را بسیار حمایت می کردم و به دنبال فرصت هایی بهتر برایش بودم. او همیشه عاشق ورزش کردن بود.»

 

 

 

 

وقتی از محمد در مورد شهرت جهانی پسرش پرسیدیم، پاسخ داد:« آرات در آسیا به عنوان یک ژیمناست معروف شد ولی وقتی فوتبال را شروع کرد، بر شهرت جهانی او اضافه تر شد. اینگونه فرصت صحبت با افراد زیادی نصیب مان شد از جمله افراد مشهوری چون دی جی خالد و نوواک جوکوویچ(تنیسور). آرات حالا تبدیل به یک الگو برای هم سن هایش شده است.»

 

مزایا و معایب شهرت جهانی آرات:« با آرات در مورد بازخوردهای مثبت ویدیوهایش صحبت می کنم و این به او انگیزه بیشتری می دهد. معتقدم در این سن، محافظت از کودک در مقابل مضرات شبکه های اجتماعی بسیار مهم است. سوای همه چیز، او هنوز یک بچه در حال رشد است و تربیت درست او برای ما اهمیت بالایی دارد.»

 

 

 

 

به نظر می رسد که شهرت جهانی و بسیار بالای ارات که به واسطه  انتشار ویدیوهای او در شبکه های اجتماعی حاصل شده، قدمی بزرگ در راه رسیدن به اهداف و رویاهای پدر و پسر باشد.

محمد در این رابطه می گوید:« آرات می خواهد بهترین بازیکن دنیا شود. در همین حال ما به شدت مراقب تربیت درست او هستیم و محدودیت های انضباطی خاصی را هم در این مسیر برای او در نظر گرفته ایم. اطمینان دارم که آرات یک فوتبالیست بزرگ خواهد شد. او بسیار باانگیزه و مستعد است.

 

 

 

 

این البته یک مسیر طولانی است و باید تمرکز روی اهداف مان را از دست ندهیم. معتقدم آرات تبدیل به جوان ترین فوتبالیست حاضر در جام جهانی خواهد شد. به آینده و به قدم هایی که می توان برداشت، فکر می کنیم. هیچ کسی و هیچ چیزی مانع مان نخواهد شد. آرات عاشق مدرسه و همچنین فوتبال است. او اکنون در آکادمی لیورپول حضور دارد و می خواهد بهترین دنیا شود. هر کاری برای کمک به او در راه رسیدن به این هدف انجام خواهم داد.»

 

هیچکس نمی داند آرات در آینده به رویاهایش خواهد رسید یا خیر ولی چیزی که مسلم است اینکه، بسیاری از مربیان بزرگ در سراسر دنیا تحت تاثیر توانایی های ویژه آرات قرار گرفته اند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سهیل مهدیزاده

میلان مشتری سردار آزمون شد

یکی از رسانه‌های ایتالیایی خبر داد باشگاه آ.ث. میلان نیز همانند ناپولی خواهان به خدمت گرفتن مهاجم ایرانی زنیت سنت‌پترزبورگ است.

به گزارش "ورزش سه"، با گذشت هفته‌ها از خبر اعلام شدن علاقه‌ی باشگاه ناپولی برای جذب سردار آزمون، اکنون سایت کالچو مرکاتو در مطلبی با تیتر «میلان علاقه‌مند به آزمون، اما ناپولی همچنان برای این خرید جلوتر است»، عنوان کرده باشگاه میلان نیز این ستاره ایرانی را می‌خواهد و او را در فهرست خرید تابستانی خود قرار داده است.

 

در ابتدای گزارش کالچو مرکاتو عنوان شده: «او (سردار آزمون) دوست دارد پس از هشت سال روسیه را ترک کند تا تجربه حرفه‌ای و جدیدتری در یک شرایط جدید داشته باشد.»

 

بنابر نوشته این رسانه ایتالیایی، سردار آزمون از علاقه شدید ناپولی برای این انتقال آگاه است. کالچو مرکاتو عنوان کرده کریستیانو جیونتولی، مدیر ورزشی باشگاه ناپولی قرارداد با آزمون را از اهداف اصلی خود قرار داده و می‌داند که او خط حمله تیمش را تقویت می‌کند، اما باید در نظر داشته باشد که باشگاه زنیت، این مهاجم را به راحتی از دست نمی‌دهد چراکه یکی از سرمایه‌های مهم باشگاه‌اش است.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
سهیل مهدیزاده

نرم‌افزاری که کرونا را دور می‌زند

لیگ فوتبال دانمارک در حالی آغاز شد که هواداران این لیگ اولین مسابقه لیگ را از طریق ابتکار موسوم به سکوی مجازی و از طریق اپ زوم تماشا کردند.

به گزارش "ورزش سه"، هواداران دانمارکی از زمان شروع مجدد سوپرلیگ فوتبال این کشور می‌توانند از طریق اپلیکیشن برگزاری کنفرانس ویدیویی آنلاین زوم، به نوعی در استادیومها حضور مجازی داشته باشند و تیمهای خود را تشویق کنند.

 

درحالیکه مسابقات پشت درهای بسته برگزار می‌شود هزاران هوادار دانمارکی در این پروژه ثبت‌نام کرده‌اند تا در زمان برگزاری دیدار آرهوس و راندرز که اولین بازی شروع مجدد این لیگ بود، تصاویرشان روی صفحه نمایش‌های بزرگی که در کنار زمین قرار گرفته نمایش داده شده و صدایشان در استادیوم پخش شود.

 

 

این پروژه دانمارکی که سکوی مجازی نامگذاری شده واکنش‌های زنده هواداران به بازی را نمایش می‌دهد. در جریان دیدار آرهوس و راندرز که با تساوی 1-1 به پایان رسید هم تصویر صورت هواداران در صفحه‌های نمایش پخش شد و هم صدای آنها توسط بلندگوها در استادیوم طنین‌انداز شد.

 

عدم حضور تماشاچی‌ها در مسابقات ورزشی باعث شده در گوشه و کنار دنیا ابتکارات زیادی برای غلبه بر این مشکل اندیشیده شود. در بوندس‌لیگا باشگاه مونشن گلادباخ، بخش بزرگی از استادیوم خانگی خود را با مجسمه‌هایی کارتونی از هوادارانش پر کرده بود. هر هوادار برای کشیده شدن چهره‌اش بر این ماکت‌های مقوایی 19 یورو پرداخت کرده و درآمد ناشی از این ابتکار صرف امور خیریه می‌شود.

 

 

صدرنشین لیگ دانمارک، اف‌سی میت‌یالند که قرار است اولین بازی‌اش را فردا شنبه انجام دهد هم ترتیبی داده تا هوادارانش بتوانند با اتوموبیل‌های خود به پارکینگ بزرگ روبازی که در کنار استادیوم خانگی این تیم قرار دارد آمده و به صورت سینمای ماشین‌رو شاهد بازی تیمشان باشند. این پارکینگ ظرفیت حضور 2هزار اتوموبیل را دارد.

 

منبع : نمایندگی پاناسونیک

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
سهیل مهدیزاده

لیگهای اروپا در تب و تاب بازگشت

درحالیکه فوتبال در کشورهای اروپایی به تدریج از سر گرفته می‌شود، برخی لیگهای کوچکتر مسابقات خود را با خلاقیتهای خاصی دنبال خواهند کرد.

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه بعد از نزدیک به دو ماه وقفه، فوتبال در کشورهای مختلف اروپایی به تدریج و محتاطانه از سر گرفته می‌شود، برخی لیگهای کوچکتر این قاره برای شروع مسابقات فوتبال خلاقیت‌های جالبی در نظر گرفته‌اند. از سوی دیگر یک تیم اروپایی با تبعات جدی‌ای به دلیل نقض قوانین کرونا روبرو است.

 

پرتغال، دانمارک، لهستان، صربستان، اتریش، کرواسی و اوکراین از جمله کشورهایی هستند که بار دیگر شاهد برگزاری مسابقات فوتبال خواهند بود اما با این تفاوت که دیگر از حضور تماشاچی در استادیومها خبری نیست.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
سهیل مهدیزاده

سیر تا پیاز قطعات لپ تاپ لنوو

سیر تا پیاز قطعات لپ تاپ لنوو

سیر تا پیاز قطعات لپ تاپ لنوو

قطعات لپ تاپ لنوو نسبت به بقیه لپ تاپ‌ها کمی خاص‌تر است. لنوو از شرکت‌های موفق چند ملیتی چینی- آمریکایی است که امروزه توانسته در تولید دستگاه‌های دیجیتالی بعد از اچ پی رتبه دوم را به دست بیاورد. لنوو برای اینکه بتواند به این موفقیت بزرگ دست پیدا کند، تلاش بسیاری کرده و همچنین سعی کرده است تا از ساختارهای متفاوتی به خصوص در قطعات لپ تاپ لنوو به کار بگیرد.

 

قطعات لپ تاپ لنوو

قطعات لپ تاپ لنوو

 

قبل از اینکه کمی انواع قطعات لپ تاپ لنوو را بشناسیم، بهتر است که در ابتدا تاریخچه این شرکت بزرگ را بدانیم و اینکه چگونه آن‌ها توانستند به این موفقیت بزرگ در دنیا دست پیدا کنند.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
سهیل مهدیزاده

تعمیر تلفن پاناسونیک

تعمیر تلفن پاناسونیک

تعمیر تلفن پاناسونیک

تعمیر تلفن پاناسونیک

تعمیر تلفن پاناسونیک از خدمات تخصصی است که در این مرکز به دست کارشناسان و متخصصان باتجربه و آشنا به ساختار انواع تلفن‌های مختلف انجام می‌شود. تمامی کارشناسان در کنار کسب تجربه خود، دوره‌های متفاوت تعمیرات تلفن پاناسونیک را با موفقیت گذرانده‌اند و در واقع همیشه اطلاعات آن‌ها در خصوص ساختار و تجهیزات مرتبط به روز است. علاوه بر این واحد تعمیرات به دو بخش سخت افزاری و نرم افزاری تقسیم شده است که در هر بخش کارشناسان متخصص و باتجربه فعالیت می‌کنند.

در کنار فعالیت کارشناسان باتجربه، بهره‌گیری از آخرین تکنولوژی و قطعات در تعمیر و استفاده از قطعات اورجینال از مزیت‌های اصلی و مهمی است که در این خدمات به مشتریان عزیز عرضه می‌شود. در صورتی که دستگاه تلفن شما نیاز به تعمیر تخصصی داشته باشد، فقط کافی است که با شرکت تماس بگیرید تا کارشناسان ما بتوانند بهترین مشاوره را در خصوص تعمیر تلفن پاناسونیک به شما بدهند.

این نکته را توضیح بدهیم که در مرکز تعمیر تلفن پاناسونیک فقط تعمیر محصولات این برند معروف انجام می‌شود و هیچ برند متفرقه‌ای مورد تعمیر قرار نمی‌گیرد. حتی از قطعات دیگر دستگاه‌ها هم نیز به جای اصلی استفاده نمی‌شود.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
سهیل مهدیزاده

نمایندگی پاناسونیک تهران

نمایندگی پاناسونیک تهران

نمایندگی پاناسونیک تهران

نمایندگی پاناسونیک تهران

نمایندگی پاناسونیک تهران واقعاً وجود دارد. مکانی که در آن محصولات اورجینال پاناسونیک عرضه شده و حتی تعمیرات تخصصی توسط کارشناسان باتجربه انجام می‌شود. در ظاهر شاید یافتن نمایندگی پاناسونیک تهران سخت باشد؛ اما این مکان همین الآن در حضور شما است.

محصولات پاناسونیک یکی از محصولات قدیمی و پرفروش در ایران است که اگر به خانه پدربزرگ یا مادربزرگ‌ها بروید، حداقل یک محصول مانند تلویزیون آن‌ها از برند پاناسونیک است. برای همان از گذشته تا امروز، نمایندگی پاناسونیک تهران یکی از قدیمی‌ترین نمایندگی برندهای خارجی موجود در ایران است.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
سهیل مهدیزاده