digitech

مرجع کالای دیجیتال

۲ مطلب در تیر ۱۳۹۹ ثبت شده است

زخمی-که-لیونل-مسی-را-به-مرز-انفجار-رساند-عکس

زخمی که لیونل مسی را به مرز انفجار رساند!(عکس)

تصاویری از تمرینات امروز بارسلونا منتشر شده که نشان می‌دهد لیونل مسی برای عصبانیت در دیدار روز جمعه مقابل سویا حق داشته است.

به گزارش "ورزش سه"، نیمه اول دیدار سویا و بارسا در سانچس پیسخوان با تساوی بدون گل در حال اتمام بود که بیرون محوطه جریمه لوئیس سوارز توسط فرناندو نقش بر زمین شد. متعاقب این صحنه بود که لیونل مسی با هل دادن دیگو کارلوس بازی را پر تنش کرد.

 

 

 

 

با وجود اینکه شدت ضربه مسی زیاد نبود، کارلوس خود را به زمین انداخت اما نه داور به مسی اخطار داد و نه وی ای آر روی این صحنه دخالت کرد؛ در حالی که بازیکنان سویا معتقد بودند مسی باید از زمین اخراج شود.کمی بعد مشخص شد که چرا مسی آنقدر از مدافع سویا عصبانی بود.

 

در واقع تکرار لحظه خطا روی سوارز نشان داد که ثانیه ای بعد از سرنگونی سوارز، دیگو کارلوس با تکلی خشن که پای چپ مسی را نشانه گرفته بود، چیزی تا مصدوم کردن فوق ستاره بارسا فاصله نداشت. مسی اما از آن تکل جان سالم به در برد ولی نتوانست خودش را کنترل بکند و با کارلوس وارد درگیری فیزیکی شد.

 

اگرچه بعد از دیدار دو تیم بارسلونا و سویا بسیاری اعتقاد داشتند که لیونل مسی روی آن صحنه بیش از حد واکنش نشان داده است اما حالا تصاویری از تمرینات امروز بارسلونا منتشر شده که نشان می‌دهد اعتراض لیونل مسی بی‌جهت نبوده است.

 

 

 

 

یک بریدگی نسبتا عمیق در پای راست شماره 10 بارسا مشهود است که هنوز هم یک زخم کاملاً تازه به نظر می رسد. همچنین یک سری خراش ها و کبودی های دیگر در این نزدیکی مشاهده می‌شود.

 

مسی معمولاً در طول سالهای فوتبال خود دائماً با خطا های شدید روبرو شده است اما او اکثراً روی اعصابش تسلط داشته و کمتر به خاطره چنین مواردی عصبانی شده است. با این حال روز جمعه و در دیدار مقابل سویا اتفاق دیگری رخ داد که البته با بررسی این تصاویر می‌توان به فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا حق داد.

 

 

منبع : نمایندگی پاناسونیک 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سهیل مهدیزاده

خشم عجیب رئال مادرید؛ می خواهند بارسلونا قهرمان شود!

خشم عجیب رئال مادرید؛ می خواهند بارسلونا قهرمان شود!

مدیران رئال مادرید به شدت از اعلام برنامه ادامه فصل لالیگا عصبانی شده اند.

به گزارش "ورزش سه"، امروز سازمان لالیگا برنامه بازی های باقیمانده فصل را اعلام کرد و از نظر مدیران رئال مادرید اینقدر برنامه ریزی پیش رو عجیب است که آنها باور ندارند این خبر واقعیت داشته باشد و تصور می کردند این یک شوخی است. نکته اصلی مربوط به برنامه هفته 33 و 34 این باشگاه است که مورد اعتراض آنها قرار دارد.

 

 

در واقع رئال مادرید باید در این دو هفته به مصاف ختافه و بیلبائو برود که دیدار برابر بیلیائو در استادیوم سن مامس برگزار می شود و بازی در این ورزشگاه همیشه برای مدعیان دشوار بوده است. اما بین این دو دیدار کمتر از 72 ساعت زمان وجود دارد.

 

اما در همین دو هفته بارسلونا ابتدا باید در خانه اش به مصاف اتلتیکومادرید برود و 5 روز بعد باید با ویارئال دیدار کند. در واقع بازی هفته 33 رئال مادرید 2 روز بعد از بازی بارسلونا و دیدار هفته 34 آنها یک روز قبل از این تیم برگزار می شود. لوس بلانکوس در رابطه با این موضوع پروسه شکایتی رسمی را آغاز کرده و به هیچ وجه حاضر به پذیرش این برنامه نیست. فاصله زمانی کم آنهم در شرایط فعلی باعث بروز احتمال مصدومیت و از دست امتیاز می شود.

 

این در حالی است که با مصاحبه جنجالی جراد پیکه در روزهای اخیر اخبار زیادی در مورد تمایل فدراسیون فوتبال و سازمان لالیگای اسپانیا در مورد قهرمان شدن یک تیم خاص بوجود آمده و جالب اینجاست هواداران هر دو تیم دیگری را به حمایت شدن از سوی نهاد قدرت متهم می کنند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سهیل مهدیزاده